Afscheid

22 februari 2016 - Lembongan, Indonesië

Ons laatste blog vanuit Nusa Lembogan,  een eilandje vlak bij Bali. We gaan naar huis en dat is ook weer goed. Maar eerst nog een korte updaten van onze laatste weken in Indonesië. We zijn na Bali naar Gili Meno gegaan, een eilandje bij Lombok. We dachten dat we wisten wat veel regen  is, maar hier kunnen ze er ook wat van. Keiharde regen 48 uur achterelkaar.alles loopt onder, straten veranderen in  rivieren. Gelukkig werd het daarna droog en toen was goed te zien hoe mooi Gili Meno is. Prachtige standjes,  heerlijk rustig en geweldige snorkelplekken.  Daarna naar Lombok, Senggigi. We kwamen in een super de luxe B en B terecht. Fanastisch al die luxe (Gili Meno was nogal eenvoudig ). We hebben daar ook aan een mooi strandje gegeten en de zon onder zien gaan.

Terwijl ik dit schrijf zijn we aan onze laatste dag op Nusa Lembongan begonnen. Beetje relaxen  beetje inpakken en  natuurlijk straks nog snorkelen en eten aan  het strand. De Indonesiërs zijn zo ontzettend aardig.  Ze doen hun uiterste best het je naar de zin te maken. Heerlijk. Maar morgen is het voorbij. We gaan naar huis, terug naar het gewone leven. Dat is ook weer goed hoor. Als je nog zin hebt in meer tropische plaatjes, check dan de foto's nog even.

Dit was het dan. Tot spoedig, maar dan live!!! We hopen dat je het leuk vond iets van onze belevenissen te lezen  en te zien...

1. Griet:
    He lui,

Goede reis naar huis. Was leuk om jullie verhalen te lezen, wat zal dat relaxt zijn geweest zolang weg.

Groetjes Niek en Griet
  2. Kees en jelly:
    22 februari 2016
    Goede reis en tot spoedig!!
  3. Ria Tuinstra:
    22 februari 2016
    Behouden terugkomst.Nieuwsgierig naar jullie verhalen
  4. Eugenie:
    22 februari 2016
    Goede reis en tot snel !