Bali, hoe heerlijk!

9 februari 2016 - Ubud, Indonesië

Hoi allemaal,

We zijn inmiddels 2 weken op Bali en we komen helemaal bij van al onze belevenissen. We hadden afgesproken het tempo flink te verlagen hier en dat is gelukt. We weten vaak niet hoe laat het is en dat maakt ook weinig uit. Het is hier dus heerlijk en we genieten enorm van het land , de mensen ( zo enorm vriendelijk), de superrelaxete sfeer en niet te vergeten  het heerlijke Indonesische eten. Na 5 dagen strand in Sanur zijn we doorgereisd naar Ubud, een kunstenaarsdorp. Het is hier fantastisch. De straten in  het centrum zijn druk, vooral door heel veel scooters.  Maar als je een zijstraat in gaat is het veel stiller en kun je zomaar op een terras zitten met uitzicht op een rijstveld. Er zijn hier enorm veel spa's dus iedere paar dagen een lekkere massage. Hoort er hier helemaal bij. We hebben ook een paar dagen een fiets gehuurd. Dat is in de drukke straten best een uitdaging. O ja, en het is hier niet vlak dus er moet soms ook flink  getrapt worden. Maar het een mooie omgeving om  in te fietsen. Maar, vergis je niet, wij doen ook wel een beetje aan cultuur hoor! De natuur is hier ook prachtig en we hebben  een waanzinnig mooi (water)paleis gezien. Straks gaan we naar een museum  van de Balinese Dali,  dat lijkt ons ook mooi. Morgen is hier een belangrijke feestdag, Galungan, waarop de Hindoes de overwinning van het goede over het kwade vieren. Al dagen worden alle huizen en straten versierd. Nog een paar dagen en dan gaan we naar Lombok... Tot het volgende en ws laatste blog!

1. Griet:
    9 februari 2016
    He lui,

Wat hebben jullie het toch slecht..... Prachtig daar. Ik zou daar geloof ik blijven. Nog heerlijk genieten de rest van jullie vakantie.

Wij zijn heerlijkkkkkk aan het werk en zijn niet jaloers .

Dikke kus
    Niek en Griet